ژوراسیک

انواع دعا و ذکر و خواص ایات قران کریم و مطالب مذهبی، اس ام اس،جک ،علمی،فرهنگی،تاریخی،باستانی

ژوراسیک

انواع دعا و ذکر و خواص ایات قران کریم و مطالب مذهبی، اس ام اس،جک ،علمی،فرهنگی،تاریخی،باستانی

جک سری سوم

ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺩﺍﻍ ﯾﮏ ﻋﺰﯾﺰ ﻧﯿﺴﺖ 
ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﯾﮏ ﺭﻓﯿﻖ
ﻧﯿﺴﺖ
ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﯾﮏ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ
ﻧﯿﺴت….
ﺳﻮﺧﺘﻦ ﮔﺎﻫﯽ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﺁﺑﯽ
ﺷﯿﺮ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺍست !
نامردا رنگها رو جابجا بستن
سوختم 
★★★★★★★★★★★★★★★★★
شیر روزی 18 ساعت استراحت می کنه الاغ روزی 18 ساعت کار می کنه اگه کار زیاد باعث موفقیت میشد الان سلطان جنگل الاغ بود نه شیر 
★★★★★★★★★★★★★★★★★
     
ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺩﺭ ﻣﺎﻩ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﺗﺸﻨﮕﯽ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻃﺮﻑﮐﻨﯿﻢ !
.
ﺍﻭﻝ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ را ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
ﺑﻌﺪ ﻃﺮﻑ ﭼپ
ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﺒﻮﺩ، ﯾﻪ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺳﺮﺩ ﺳﺮ ﺑﮑﺶ. ﺗﺸﻨﮕﯽ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﻣﯿﺸﻮﺩ.
.
ﺑﻌﺪ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺩﯾﺪ ﺑﺎ ﮐﻒ ﺩﺳﺖ ﺑﮑﻮﺑﯿﺪ تو ﭘﯿﺸﻮﻧﯿﺘﻮﻥ و ﺑﮕﯿﺪ : ﺍ ﻫﻬﻬﻬﻬﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﺒﻮﺩ ﺭﻭﺯه هستم. 
طرف مقابل هم ﻣﯿﮕﻪ : ﯾﺎﺩﺕ ﻧﺒﻮﺩ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ،به همین سادگی. 
و من الله توفیق. ما رو هم دعا کنید.. 
★★★★★★★★★★★★★★★★★
دیشب خواب دیدم شوهرم رفت زیرتریلی هجده چرخ وگوشت چرخ کرده شد
یعنی با داد ازخواب پریدما
نیم ساعت فقط میلرزیدم گوشیمو ورداشتم بهش زنگ زدم دیدم شارژم صفرشده هی خودمو به درودیوار میکوبیدم
بعدیهو یادم اومد که من اصلا ازدواج نکردم
بعد که آروم شدم یادم اومد من پسرم
فشار زندگیه میفهمی؟؟؟؟
★★★★★★★★★★★★★★★★★
جالبترین عضو بدن انسان مغزه
.که از ابتدای تولد تا زمان مرگ کار میکنه و فقط سر جلسه امتحان و هنگام خطبه عقل از کار میفته
★★★★★★★★★★★★★★★★★
زن: تو منو دوس نداری!...

شوهر: بخدا دوست دارم زن...

- نه دوستم نداری ...اگه دوست داری ثابت کن...

ـ همین الان ثابت میکنم...میرم از تراس خودمو با مغز پرت میکنم...

گفت و گوی امشب عاشقانه بین زن و شوهر های واقعی
★★★★★★★★★★★★★★★★★
درسته که ما روزه نمیگیریم 





ولی اونقدر ها هم کافر نیستیم که جایی باسه افطار دعوت کردن نریم

منتظر تماس سبز افطار های شما هستیم
★★★★★★★★★★★★★★★★★
اینکه سر سحری 50 تا لیوان آب بخورید و انتظار داشته باشین تو روز تشنه نشید ..
این خاصیت فقط مربوط به شتر هست.
خودتونو منفجر نکنین.
باتشکر روابط عمومی آب و فاضلاب
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
میدونی ﭼﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻧﺴﻞ ﻣﯿﮕﺬﺭﻩ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﭘﺮﺭﻭ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻦ؟
ﭼﻮﻥ ﻗﻨﺪﺍﻕ ﻧﻤﯿﺸﻦ !
ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﻗﻨﺪﺍﻕ ﺑﺸﻪ ﻭ ﺩﺳﺘﻮ ﭘﺎﺵ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﺍﻭﻝ ﻣﻌﻨﯽ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﺭﻭ ﻣﯿﻔﻬﻤﻪ …
ﻣﺎﺭﻭ ﻣﻴﻜﺮﺩﻥ ﺗﻮ 2 ﻣﺘﺮ ﭘﺎﺭﭼﻪ ﭼﻨﺎﻥ ﻣﻴﭙﻴﭽﻴﺪﻥ ﮐﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﭘﺴﺘﻤﻮﻥ ﮐﻨﻦ هاوایی... ﻭﺍﻻ 

         ╱▔▔▔▔╲
      ╭▏ ⊙⊙ ▕╮ 
      ╰▏ ╭╮ ▕╯
        _╲╭━╮╱_
       ┣╱━━━╱┫
       ┣━━╱━━┫
       ┣╱━━━╱┫
       ┣━━╱━━┫
       ┣╱━━━╱┫
       ┣━━╱━━┫
       ╰━━━━━╯
به این شکل در میومدیم
★★★★★★★★★★★★★★★★★
دیشب به دوست دخترم اس دادم
گفتم:چی تنته عشقم
گفت شلوار کردی و رکابی آبی
دیدم تیپش خیلی آشناست
نگاکردم دیدم اشتباه به بابام اس دادم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.