ژوراسیک

انواع دعا و ذکر و خواص ایات قران کریم و مطالب مذهبی، اس ام اس،جک ،علمی،فرهنگی،تاریخی،باستانی

ژوراسیک

انواع دعا و ذکر و خواص ایات قران کریم و مطالب مذهبی، اس ام اس،جک ،علمی،فرهنگی،تاریخی،باستانی

جک سری دوم

رفتم توالت عمومی، دیدم روی سیفون نوشته:

((خواهی که نبیند اَحدی این هنرت را، 
                  برخیز و بکش سیفون بالای سرت را)

من موندم شاعرای این مملکت چرا استعدادها رو اینجور جاها خالی میکنند..تازه برگشتم دیدم یکی نوشته 

سنجیدم ودیدم سخنت عین صواب است، 
          صدحیف که دستگیره سیفون خراب است
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
دختره از پسره پرسید : ساعت چنده؟

پسره :9 و 12 دقیقه و 35 ثانیه و 7 صدم ثانیه و 21 هزارم ثانیه و 40 ده هزارم ثانیه


سه روزه دارم فکر میکنم چجوری اینقدر دقیق گفته


تازه فهمیدم شماره داده خیر ندیده 
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
توجمع برای این که کلاس بزارم به بابام میگم:می خوام گیاه خوار شم،نظرت چیه؟؟؟؟؟؟
میگه:افرین فکر خوبیه ،مگه تو چیت از بز کمتره؟
من:(╯﹏╰)
بز:╭(╯^╰)╮
بابام:(*^__^*)
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
دیگه شورشو در اوردن. اول میگفتن mersi بعد شد merc بعد شد mer۳۰ بعد شد mer۲۰+۱۰ دیروز یکی برام پیغام فرستاده ۱۰-۱۵+{۲ (mer{ (۱۰+۴۰.
فکر کنم ۲ سال دیگه معادله ۶ مجهولی و انتگرال میفرستن.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
دقت کردین میری زیربارون دهنتو مث کروکدیل باز میکنی که یه قطره بارون بره تودهنت ، نمیره !؟
.
حالا داری بایکی صحبت میکنی ، یه تف کوچولو ازدهنش میاد بیرون صاف میره تو لوزوالمعدت
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
عمو سبزی فرووووووش



زهره ماااار


ببخشید...امروز هوا گرم بود....فروش نداشت
نمیدونم چرا هرچی وحشیه ب پست من میخوره
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
اعتراف میکنم اولین بارکه میخاستم بامخاطب خاصم حرف بزنم زنگ که زد صدای ضبطو
زیادکردم دروقفل کردم رفتم تو کمد .... چاره داشتم تونل زیرزمینی هم میزدم .... :)))
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
دختره اومد مغازه ام :
گفت یه سس مایونز بدید ،
گفتم : بهروز خوبه ؟؟؟؟
میگه : شما از کجا میدونی؟ تورو خدا به بابام نگو .... منو میکشه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.