ژوراسیک

انواع دعا و ذکر و خواص ایات قران کریم و مطالب مذهبی، اس ام اس،جک ،علمی،فرهنگی،تاریخی،باستانی

ژوراسیک

انواع دعا و ذکر و خواص ایات قران کریم و مطالب مذهبی، اس ام اس،جک ،علمی،فرهنگی،تاریخی،باستانی

جک سری چهارم



مورد داشتیم طرف واسه کنکور،
 کتابهای خیلی سبز رو میخونده 
اما نتیجه ی خیلی قهوه ای گرفته...
مدرسان کثیف
★★★★★★★★★★★★★★★
قُد قُد قُدآ قُد قُدا قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُدا قُد قُد قُد قُد قُد ... . . . . . . . . . . . . قُدا قُد قُد . . . .. . . . قُدا قُد قُد قُدا قُد قُد قُدا قُد قُداااااااااااااااااااااااااا . . . . . . . . . . . . قُد قُدااااااااااا . . قُدا قُد قُدااااااااااا . . . . . . . . . . . . . آفرین همینجور ادامه بدی تا فردا تخمم میزاری... :)))))))))))))))))))))))))
★★★★★★★★★★★★★★
امروزتوتاکسی کناردست یه دخترنشستم ...
دیدم سرماخورده...
طفلی هی فین فین می کنه
وگلاب به روتون هی میکشه بالا...یه دستمال ازجیبم دراوردم دادم بهش که خودشو جمع و جورکنه ...
بعدچنددقیقه که دستمالوازتمام زوایا مورد تفتیش وتفحص قرارداد
دیدم داره باارنجش میزنه بهم ...!
گفتم بله خانم چیزی شده؟!
برگشته میگه"
پ شمارتو کجاش نوشتی؟!!!؟!!
دوستان ی سوال ....
اسیدکیلو چنده؟
★★★★★★★★★★★★★★
خیلیا میگن بدترین حس دنیا اینه که عشقت کنارت نباشه یا تنها باشی و از این چیزا..! اینا تا حالا حس اون لحظه ای رو که بعد از یک ساعت بگو بخند با دوستات برمگیردی خونه و میفهمی تمام مدت زیپ شلوارت باز بوده رو نداشتن!!! عملا حس گوسفند بودن بهت دست میده!!
والا!!!!
★★★★★★★★★★★★★★
هشدار!! هشدار!!

به هیچ وجه فیله و راسته ی بره و گوسفند بویژه آبلیمو و پیاز زده شده، و بصورت کباب برگ و شیشلیک را نخورید.
اگر در هر شرایطی خواستین این مدل غذا رو بخورین حتما حتما به من زنگ بزنید،
 بیام دور هم بخوریم..
مرسی.ً
★★★★★★★★★★★★★★
سوار تاکسی شدم گفتم 
وای چقد خیابونها تغییر کرده. 
چقدر مغازه ها تغییر کرده .
چقدر خونه ها تغییر کرده.
چقدر شهر عوض شده. 
راننده تاکسی پرسید ببخشید شما خارج از کشور بودید.
گفتم نه بابا اینترنتم قطع شد اومدم بیرون خونه. ...
★★★★★★★★★★★★★★
امروز خبری از شاخا نیست
.
.
.
.
.
انگار به ارواح جده شون 
معدلشون نبوده در حده شون 
موبایلاشون رفته از دستشون
★★★★★★★★★★★★★★
کفش تن تاک خریدم 188000 تومن

الان هیچی پول ندارم غذا بخورم -_-
هر وقت گرسنه میشم ، میام بهشون نگاه میکنم …
خیلی تاثیر داشته ، یه هفته 10کیلو فقط با نگاه کردن
کم کردم معجزه میکنه لامصب ^_^ 
★★★★★★★★★★★★★★
امید رو از اون نجاری یاد گرفتم که مغازش آتیش گرفت زغال فروشی باز کرد
حالا جدا از اینکه تریاکم میفروخت
★★★★★★★★★★★★★★
اعتراف می کنم یکی ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﻡ ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺍﺯ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪﻡ ﻭ ﺷﮑﻤﻤﻮ ﺗﮑﻮﻥ ﻣﯿﺪﺍﺩﻡ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺷﮑﻤﻢ ﺻﺪﺍﯼ ﺁﺏ ﻣﯿﻮﻣﺪ
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺳﻮﺍﺣﻞ سخره ﺍﯼ ﺑﻬﻢ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺪﺍﺩ
★★★★★★★★★★★★★★
سفرکردم ک از یادم بری دیدم نمیشه!!!!??
فقط الکی هزینه کردم 
میمون 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.