ژوراسیک

انواع دعا و ذکر و خواص ایات قران کریم و مطالب مذهبی، اس ام اس،جک ،علمی،فرهنگی،تاریخی،باستانی

ژوراسیک

انواع دعا و ذکر و خواص ایات قران کریم و مطالب مذهبی، اس ام اس،جک ،علمی،فرهنگی،تاریخی،باستانی

جک سری پنجم




موقع خرید لباسهای پاییزی دقت کنید!
 لباسهایی بخرید با جیبهایی به اندازه دو دست . . .
 شاید همین پاییز عاشق شدید ...

 پیشاپیش پاییزتان مبارک ...
★★★★★★★★★★★★★ ★
یروز یه دانشجو موقع غذا خوردن بسم الله یادش میره .بعد شیطان باهاش همسفره میشه.
 
بعد از یه ماه شیطان به دانشجو میگه:
یا یه بسم الله بگو من برم یا جان عزیزت نیمرو درست نکن.والا این که نشد آخه.!   
★★★★★★★★★★★★★★
یارو تو اتوبوس هی میره صندلی شماره 3 هی میره شماره 15
 ازش میپرسن چرا اینکارو میکنی؟
 میگه خیر نبینه اونی که گفت دوتا صندلی بگیر شب راحت بخوابی!
★★★★★★★★★★★★★★
ﺩﺧﺘﺮ ﻓﺎﻣﯿﻠﻤﻮﻥ ﭘﻨﺞ ﺳﺎﻟﺸﻪ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﻣﺮﯾﻢ ﮔﻠﯽ ﺑﯿﺎ ﺑﻐﻠﻢ
ﯾﻪ ﺑﻮﺱ ﺑﻬﻢ ﺑﺪﻩ
ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﮕﯿﻪ ﻣﮕﻪ ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺕ ﺯﻥ ﻧﺪﺍﺭﯼ ؟؟ ﺑﺰﺍﺭ ﺑﺮﻡ ﺑﺮﺍ
ﺍﻟﻬﺎﻡ ﺑﮕﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﻮﺳﻢ ﮐﻨﯽ^_^
ﺗﺎﺯﺷﻢ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺯﻥ ﻭﺣﯿﺪ ﺑﺸﻢ
ﻣﻦ : ﻭﺣﯿﺪ ﮐﯿﻪ ؟؟
ﺍﻭﻥ : ﭘﭽﻪ ﻗﺸﻨﮓ ﻣﻬﺪ ﮐﻮﺩﻣﻮﻧﻪ
ﻣﻦ : ﺟﺎﺍﺍﺍﺍﻥ ، ﺣﺎﻻ ﺍﻭﻧﻢ ﺗﺮﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ؟؟
ﺍﻭﻥ : ﺩﺍﺭﻡ ﺭﻭﺵ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﻣﻦ : ﺧﺮﺝ ﺯﻧﺪﮔﯿﺮﻭ ﭼﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ؟؟
ﻣﺮﯾﻢ : ﺑﭽﻪ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﻩ
ﺩ ﻻﻣﺼﺐ ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭ ﺳﻮﺍﺭ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﮐﻨﯿﺪ-ﺍﯾﻨﺎ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺸﻦ
ﺧﻄﺮﻧﺎﮐﻨﺎﺍﺍﺍﺍ
★★★★★★★★★★★★★★
۳روز میخوام برم گیم نت مادر بزرگم نمیازاره میگه من هیچ وقت اجازه این کارو به بچه هام نمیدادم. ی دارم سعی میکنم راضیش کنم ک بابا زمان شما اینجور چیزا نبوده راضی شده میگه نه ۲ساعت نباید بری۱۵دقیقه برو
★★★★★★★★★★★★★★
یه نفر pm ﺩﺍﺩﻩ :ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺍﺩﺩﺕ ﮐﻨﻢ ﭼﮑﺎﺭ ﮐﻨﻢ ...؟
ﮔﻔﺘﻢ:
ﮐﭙﯽ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ....
ﺩﻭﻗﻄﻌﻪ ﻋﮑﺲ ....
ﻭ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭﺗﻮ ﺑﯿﺎﺭ!!!
ﺩﯾﮕﻪ pm ﻧﺪﺍﺩ ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﺪﺍﺭﮐﺸﻮ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﮐﻨﻪ ...
★★★★★★★★★★★★★★
ﺗﻮ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺑﻮﺩﯾﻢ ، ﮔﻔﺘﻢ ﺍﻩ ﺍﻩ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺪ
ﻣﯽ ﺭﻗﺼﻪ ،ﮐﻮﺗﺎﻫﻢ ﻧﻤﯿﺎﺩ، ﯾﻪ ﺑﻨﺪ ﻭﺳﻄﻪ !..
ﯾﻬﻮ ﺧﺎﻧﻢ ﮐﻨﺎﺭﯾﻢ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ! ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﯿﺴﺖ !
ﭘﺴﺮ ﻣﻨﻪ .. :
ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯼ ﻭﺍﯼ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺷﻤﺎ ﻣﺎﺩﺭﺷﯿﻦ ؟
ﺳﺮﺥ ﺷﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺶ !! ﻣﻦ ﺑﺎﺑﺎﺷﻢ .... :
.
ﺍﺻﻦ ﯾﻪ ﻭﺿﯿﻪ ﻫﺎﺍﺍﺍ :
★★★★★★★★★★★★★★
امروز با یکی دعوام شد بهش گفتم:
هیچ گهی نمیتونی بخوری!!!
برگشت گفت:حالا میبینی 
.یعنی واقعا میخواد بخوره؟؟؟
نخوره یهو شر درست کنه واسمون...
★★★★★★★★★★★★★★
 رفتم اون دنیا خدا بهم گفت موقعی که همسایه ات گرسنه بود کجا بودی؟
منم گفتم خودت کجا بودی؟
خیلی حال داد!
ولی بعدش نفهمیدم سرب را با قیف ریخت تولحقم یا باشلنگ
★★★★★★★★★★★★★★
 به عمم میگم نظرت چیه در

مورد عمه بودنت ؟!!

زل زد تو چشام و گفت :

خیلی بی شعوری:
★★★★★★★★★★★★★★
 امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم زن بگیرم! تمام فامیل دارن برام دنبال زن میگردن که یه وقت نرم دخترشونو بگیرم بدبختش کنم...!!!
★★★★★★★★★★★★★★
 ﻣﻦ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻪ ﻣﺮﯾﻀﯽ ﺯﺩﻡ ﮐﻪ ﻧﺮﻡ ﻣﺪﺭﺳﻪ.
ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﮑﺮﻡ ﺍﻭﻥ ﺩﮐﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻣﻨﻮ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﺑﺮﺍﻡ ﺩﺍﺭﻭ ﺗﺠﻮﯾﺰ
ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻣﺪﺭﮐﺸﻮ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ!


خاک تو سرت دکتر ً
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.